26 Ağustos 2009 Çarşamba

İLK KAYITLAR

18.08.2009 tarihi ile teyit edilen hamileliğim kötü geçmiyor. Gariptir bu sefer midemi bulandıran şeyler: parfüm kokusu ve gürültü. Yanımdan ayırmadığım canim parfümümü gözüm görmüyor. Gürültülü ortamlardan uzak duruyorum. Geçmiş iki kötü bulantı tecrübesinden sonra açıkçası korku ile bekliyorum: ya bunda da olursa. Ama olmayacak gibi görünüyor. Sadece sabahları keyifsiz oluyorum. Sık sık birşeyler atıştırmam gerekiyor. Destek kuvvetlerim yani çubuk krakerlerim çantamda ve masamın üstünde. Kıyafetlerimin %90 ı olmuyor hepsini kaldırdım. Gardrobum hiç bu kadar ferah olmamıştı. Hamile kıyafeti alışverişini eylülün 15 inden sonraya erteledim. Küçüğümün kalp atışlarını duyduktan sonra bebek eşyalarını gezmeyi planlıyorum canım kızlarımla. Canım kızlarım demişken, onları o kadar çok seviyorum ki. Sanki onlar benim annelerim. Bana o kadar iyi bakıyorlar ki. Çok şanslısın be küçüğüm 3 tane annen olacak senin. Bi de yaramaz abişin can. Sevgili Xibalba bu bebiş bloğu fikrin için sana çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder